Ponad 2000 budowlanców przeszkolonych w Miasteczku SILKA YTONG
Dodano: 12/05/2011
W ramach Miasteczka Akademia Murowania Silka Ytong zostalo zorganizowane bezplatne i profesjonalne szkolenie, w którym udzial wzielo ponad 2200 wykonawców oraz uczniów szkól licealnych i zawodowych o profilu budowlanym. Strona www.akademiamurowania.pl w czasie dwóch miesiecy posiadla ponad 11000 aktywnych uzytkowników. Glównym celem imprezy bylo propagowanie wiedzy w zakresie budowy domów.
W dniu 8 kwietnia rozpoczela sie Akcja Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG w ramach targów, MUREXPO w Warszawie zas jej uroczyste zakonczenie nastapilo 9 maja w Olsztynie. Program imprezy objal 12 miast z calego kraju: Torun, warszawe, Kielce, Lódz, Katowice, Kraków, Wroclaw, Opole, Szczecin, Gdansk, Poznan oraz Olsztyn. Goscie mieli okazje zwiedzic Strefe Edukacji, gdzie miejsce mialy konsultacje z ekspertami SILKA YTONG oraz liczne prezentacje dla szkól czy szkolen dla wykonawców.
Wedlug przeprowadzonych posród wykonawców ankiet jasno wynika, ze ci planuja ponowny udzial w kursach i pokazach organizowanych przez YTONG i SILKA. Elementy szkolenia spotkaly sie z ogromna przychylnoscia i zostaly pozytywne ocenione.
Uczestnicy i goscie imprezy mieli okazje zobaczyc, w jaki sposób odbywa sie murowanie w technologii SILKA YTONG „na zywo”. Wielu z nich stwierdzilo, ze Miasteczko Akademia Murowania, SILKA YTONG pozwolilo im podniesc swoje kwalifikacje zawodowe. Na szczególna uwage zaslugiwala takze specjalnie zaprojektowana ciezarówka - Promo Truck.
Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG odwiedzili takze architekci, firmy handlowe, inwestorzy, media i studenci. Cieszyl fakt, ze takze wielu gosci indywidualnych przybywalo, aby uzyskac odpowiedz na frapujace pytania dotyczace projektów i materialów budowlanych. Dodatkowa atrakcja dla najmlodszych uczestników imprezy byly zabawy w bezpiecznym i duzym namiocie.
Zdaniem Moniki Mychlewicz, dyrektora marketingu XELLA POLSKA impreza byla niezwykle trafionym pomyslem „Nowatorski, jak na polski rynek budowlany, pomysl Miasteczka okazal sie strzalem w dziesiatke. Sukcesem okazala sie równiez frekwencja - przez 25 dni akcji zgromadzilismy spolecznosc liczaca ponad 2 tysiace profesjonalistów z branzy budowlanej z calej Polski. - Najbardziej budujace jest jednak to, ze odwiedzajacy Miasteczko byli usatysfakcjonowani nasza oferta, zarówno ze wzgledu na wysoki poziom szkolen, jak i jakosc naszych technologii”.
Źródło: Xella Polska
Ta strona używa plików cookies (niezbędne do prawidłowego działania)Więcej informacji